منو

بسته بندی را میتونیم لباس محصول بدونیم

استفاده از بسته بندی میتونبم در زمان خیلی کمتری محصولی را بفروشیم یا محصولمونو را پروموت کنیم.

بسته بندی را میتونیم لباس محصول بدونیم. با استفاده از بسته بندی میتونبم در زمان خیلی کمتری محصولی را بفروشیم یا محصولمونو را پروموت کنیم. واضحه که فروش محصول به تنهایی و بدون بسته بندی کار خیلی سختیه مخصوصا تو دنیای امروز. . با بسته بندی خوب می شه مشتری رو شیفته خودمون کنیم و برندمون رو بوسیلش به افراد مختلف معرفی کنیم. هر چی بسته بندی شیک تر باشه، فروش محصول راحت تره. انواع مختلف بسته بندی داریم مثل چاپ جعبه، چاپ لیبل، چاپ کارتن و … .
چطوری طراحی و چاپ بسته بندی با برند خودمون با بیشترین تاثیرگذاری انجام بدیم ؟


5 مرحله داره؛
1. به وسیله بسته بندی برندتون رو معرفی کنید:
بسته بندی ای که برندتون روش باشه یک تحول بزرگ برای معرفی برندتونه. این یک روش سریع و آسونه که به عنوان یک برند به مردم بگین که چه چیزی برای شما ارزش داره و چه چیزی شما را از بقیۀ افراد متمایز می کنه. ارائه محصول به شکل مناسب، همه رو علاقه مند به برندتون میکنه. این اولین روشیه که مشتریان می تونن با برند شما ارتباط برقرار کنن. بگین کی هستین و احساس واقعی نسبت به اونچه که میخواین ارائه بدین، ایجاد کنین.
2. به وسیله بسته بندی مشتریان را متقاعد کنید:
طرح های بسته بندی خلاقانه و خیره کننده این قدرت رو دارن که افراد رو در خرید یک محصول تحت تأثیر قرار بدن. هنگام تصمیم گیری بین دو محصول مشابه، ناخودآگاه مصرف کنندگان گزینشون رو بر اساس بسته بندی انتخاب می کننن، چون در این مرحله مشتری معیاری برای کنار گذاشتن یک گزینه در اختیار داره.
3. به وسیله بسته بندی با مشتریان ارتباط برقرار کنید:
اطلاعاتی مثل مواد تشکیل دهنده، واقعیت های تغذیه ای، مزایای استفادۀ مداوم، تاریخ انقضا و اطلاعات لازم دیگه در مورد محصولتونو در بسته بندی محصول درج کنین. اطمینان حاصل کنین که نمادهای بسته بندی مربوط به برند و محصولتون به روز باشه. اگر محصولتون سازگار با گیاه خوارهاست، باید اطمینان حاصل کنین که اون علامت برگ گیاهخواری رو به نحوی که در معرض دید قرار بدین.

4. به وسیله بسته بندی آن را به یک تجربه تبدیل کنید:
بسته بندی محصولتون بخش بزرگی از تجربۀ مشتریه. خرید یک جفت کفش داخل یک جعبه کفش مات و محکم، نسبت به خرید یک جفت کفش توی جعبۀ مقوایی نازک و کوبیده شده یک تجربه کاملاً متفاوته. به مشتریاتون تجربۀ مناسبی از برندتون ارائه بدین. بسته بندی یک روش کم هزینه است که می تونین تفاوت زیادی رو در تجربۀ مشتری از محصول و همچنین در برداشت آنها از برندتون ایجاد کنین.
5. به وسیله بسته بندی برند خود را بسازید:
هیچ چیزی به اندازۀ داشتن قفسه ای پر از بسته بندی محصولات مارک دار برای بیشتر شناخته شدن و دیده شدن برندتون مؤثر نیست. برندتون رو در جایی که باید باشه مورد توجه و سلطه قرار بدین تا برندتون در بدست آوردن مشتریای جدید از اهمیت بالایی برخوردار باشه و تجربه ای مناسب را برای اطمینان از تبدیل مشتریای موجود شما به مشتریای وفادار ایجاد کنه.مهم نیست که محصول شما چی باشه، اگر محصولی برای فروش دارین، لازمه ی اون رو به سبکی خاص در بسته بندی های مارک دار بفروشین.

دانستنیها
گروه پاکت سازی

انواع بسته بندی آجیل و خشکبار

به منظور بسته بندی آجیل و خشکبار از مواد مختلف نظیر کاغذ، پلاستیک، فلز یا شیشه استفاده می شه. در این میان، لفاف های پلیمری یکی از مناسب ترین متریال ها برای این کار هستن. این لفاف ها در انواع و اقسام مختلفی موجود می باشد.

ادامه »
دانستنیها
گروه پاکت سازی

انواع روش‌های چاپ کدومه ؟

انواع روش های چاپ، هر تفاوتی که با یکدیگر داشته باشن، اول یک مرحله اصلی و مشابه را می گذرانن که عبارت از انتقال اریژینال

ادامه »
کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی پاکت سازی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی پاکت سازی