منو

انواع بسته بندی آجیل و خشکبار

به منظور بسته بندی آجیل و خشکبار از مواد مختلف نظیر کاغذ، پلاستیک، فلز یا شیشه استفاده می شه. در این میان، لفاف های پلیمری یکی از مناسب ترین متریال ها برای این کار هستن. این لفاف ها در انواع و اقسام مختلفی موجود می باشد.

به منظور بسته بندی آجیل و خشکبار از مواد مختلف نظیر کاغذ، پلاستیک، فلز یا شیشه استفاده می شه. در این میان، لفاف های پلیمری یکی از مناسب ترین متریال ها برای این کار هستن. این لفاف ها در انواع و اقسام مختلفی موجوده که باهم بررسیشون میکنیم:

 

سلفون

بسته بندی خشکبار با سلفون معمولا به صورت دو لایه از OPP لمینیت با CPP ساخته می شه. این پک ها را می توان در انواع شفاف، متالایز، چاپ دار و یا چاپ دار با پنجره شفاف تولید کرد که اغلب نوع پنجره دار به دلیل امکان مشاهده کیفیت محصول مورد استقبال مشتریان قرار می گیره. از ویژگی های لفاف سلفونی میشه به توانایی کنترل نفوذپذیری رطوبت، اکسیژن و نور خورشید اشاره‌ کرد. این بسته‌ بندی هم چنین در مقابل پارگی مقاوم است، ارزان و با کیفیت است، از مواد مضر و سمی در تولید آن استفاده نشده‌ و در آخر، برای جلب نظر مشتری دارای سطحی شفاف و درخشانه. بسته ‌بندی خشکبار با سلفون به حفظ و نگهداری این محصول در برابر گرما، آلودگی، رطوبت و هم چنین بالا بردن زمان ماندگاری آن کمک می کنه.

 

وکیوم: برای بسته بندی خشکبار به صورت وکیوم شده از دستگاه بسته بندی وکیوم استفاده می شه. این دستگاه دارای یک محفظه هست که محصول بعد از ریخته شدن درون کیسه های نایلونی مخصوص داخل کابین قرار میگیره و با مکش ایجاد شده هوای درون کیسه خارج میشه و به صورت وکیوم شده در میاید. بسته بندی با پلاستیک وکیوم برای نگهداری طولانی مدت محصولاته و به صورت دو طرف شفاف یا یک طرف شفاف یک طرف متالایز تولید میشه.

 

پاکت: خشکبار ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ بالایی در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ و ﺣﺸﺮات داره. هم چنین نفوذ نور و هوا به داخل ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی اونها باعث فساد سریع تر محصول می‌شه. پس ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی آجیل و خشکبار ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺤﮑﻢ و ﻧﻔﻮذﻧﺎﭘﺬﯾﺮ ﺑﺎﺷه. پاکت بسته بندی باعث جلوگیری از نفوذ هوا و نور به داخل بسته بندی و تعویق زمان فساد می ‌شه. پاکت هم چنین موجب افزایش ماندگاری خشکبار و حبوبات و حفظ عطر و طعم اونها میشه. از جمله قابلیت های پاکت بسته بندی خشکبار عبارتند از: امکان اضافه کردن زیپ کیپ، دسته، کاست و پنجره که تمامی این موارد استفاده از اون رو راحت تر می کنه.

 

چاپ سلفون بسته بندی خشکبار
پس از انتخاب متریال مورد نظر، لازمه تا طرح و نقش روی بسته بندی انتخاب بشه. رنگ و نقش در طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار روی میزان فروش اون بسیار تاثیر گذاره. رنگ هایی که در طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار استفاده می شه باید با محصول مطابقت داشته باشه. بیشتر طرح هایی که بر روی بسته بندی این محصولات استفاده می شن از رنگ هاییه که از طبیعت الهام گرفته شدن که شاخص ترین آن ها رنگ قرمز و سبزه. اما یک طراح حرفه ای علاوه بر رعایت این نکته که از رنگ های طبیعت استفاده کنه، باید سعی کنه که طرح و رنگ انتخابی تکراری یا کپی شده نباشه تا بتونه توجه مشتریان را جلب کنه. یک بسته بندی خوب باید به گونه ای باشد که حتی زمانی که مخاطب قصد خرید نداره به دلیل زیبایی که در بسته بندی دیده می شه، تشویق بشه که خرید کنه. دست یابی به این مهم تنها از طریق یک طراحی حرفه ای در کنار یک چاپ با کیفیت میسره.

بسته بندی صادراتی آجیل و خشکبار
از آن جایی که آجیل و خشکبار به عنوان کالاهای صادراتی و یکی از سوغات های کشورمون محسوب می شه، طراحی و نوع بسته بندی آن ها بسیار مهمه. بسته بندی آجیل و خشکبار صادراتی باید از طراحی منحصرد به فردی برخوردار باشه. بسیاری از کشورهای اروپایی برای بسته بندی مواد غذایی وارداتی استانداردهای بالایی را در نظر می گیرن و تولیدکنندگان می بایست علاوه بر کیفیت محصولات خود، پک های کالاهاشون هم از جذابیت خوبی برخوردار باشن تا بتواند مثل یک استند حرفه ای تبلیغاتی عمل کنه. پاکت بسته بندی یکی از گزینه های انتخابی برای این محصولات باشه. این پک ها در انواع شفاف، متالایز و کرافت موجوده و از آن جایی که قابلیت چاپ بالاتری نسبت به سایر بسته بندی ها دارن تونستن که طرفداران بیشتری را به خود اختصاص بدن. درج طرح و رنگ مورد نظر بر روی این گونه پک ها بسیار عالیه و شکل ظاهری خوبی را به محصول میده که زیبایی و جذابیت یکی از فاکتورهای مهم برای صادراته. درج چاپ طرح اختصاصی بر روی این نوع جنس از بسته بندی، برجسته سازی حروف، طلا کوب دار کردن نوشته و دیگر خدمات چاپ از مواردی هستن که همگی آن ها با هم در کم تر بسته بندی هایی اعمال پذیرن.

بسته بندی عمده انواع آجیل و خشکبار
یکی از مدل های فروش آجیل و خشکبار، فروش این جنس به صورت فله ای یا همان کیلویی هست. از آن جایی که در فروش عمده وزن های بالایی از این محصولات داخل نایلون بسته بندی می شه، لازم است تا بسته بندی مربوطه تحمل وزن محصول را داشته باشه. لذا به این منظور می توان از نایلون خیاری استفاده کرد که دارای ضخامت و مقاومت بالایی بوده و بهترین متربال بسته بندی جهت پک کردن محصولات فله ای می باشد.

 

دانستنیها
گروه پاکت سازی

انواع روش‌های چاپ کدومه ؟

انواع روش های چاپ، هر تفاوتی که با یکدیگر داشته باشن، اول یک مرحله اصلی و مشابه را می گذرانن که عبارت از انتقال اریژینال

ادامه »
کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی پاکت سازی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی پاکت سازی